Cum a inceput TravelSmartInfo?

Travelsmartinfo s-a nascut din pasiune. Pasiunea de a calatori, de a cunoaste lumea si de a impartasi experiente de neuitat adunate de prin cele mai indepartate colturi ale lumii. La inceput, Travelsmartinfo a fost un blog de calatorii unde am facut cunoscute locurile minunate pe care le-am vazut in cele peste 147 de tari vizitate pe parcursul a peste 25 ani de calatorii si promovare destinatii turistice.
Numele Travel + Smart + Info este sugestiv pentru scopul initial al proiectului, respectiv: informatii si idei de calatorie despre destinatii originale, pe care oricine le poate vizita chiar avand un buget moderat dar folosit cu intelepciune.
Top
2017 calator - TRAVELSMARTINFO.RO
fade
10693
post-template-default,single,single-post,postid-10693,single-format-standard,mkd-core-1.2.2,mkdf-social-login-1.3.1,mkdf-tours-1.4.2,voyage-ver-2.2,mkdf-smooth-scroll,mkdf-smooth-page-transitions,mkdf-ajax,mkdf-grid-1300,mkdf-blog-installed,mkdf-breadcrumbs-area-enabled,mkdf-header-standard,mkdf-sticky-header-on-scroll-up,mkdf-default-mobile-header,mkdf-sticky-up-mobile-header,mkdf-dropdown-slide-from-top,mkdf-fullscreen-search,mkdf-fullscreen-search-with-bg-image,mkdf-search-fade,mkdf-side-menu-slide-with-content,mkdf-width-470,mkdf-medium-title-text,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive
5 ian.

2017 calator

Anul 2017 s-a incheiat si este normal ca la orice sfarsit de perioada sa tragem o linie si sa vedem daca am facut ce ne-am propus si mai important … daca am facut treaba bine.

Pentru mine si pentru proiectul travelsmartinfo.ro anul 2017 ar fi trebuit sa fie mai lung 🙂 . Acest lucru s-a datorat atat cresterii popularitatii site-ului, a dezvoltarii pietei proiectelor de calatorie si a ofertelor de promovare si marketing cat si a maturizarii profilului „consumatorului” de turism. Lumea cauta din ce in ce mai mult destinatii originale care sa fie explorate cu programe din afara ofertelor turistice clasice.

Si in anul 2017 am observat o accentuare a orientarii comportamentului turistului spre calatorii „self made”, acest lucru ducand la o crestere a popularitatii proiectelor de calatorie pe care le-am promovat prin intermediul travelsmartinfo.ro.

Proiectele promovate de-a lungul anului au fost: destinatii descoperite prin info trip-uri organizate in actiuni de promovare, info trip-uri self made si calatorii de grup self made in destinatii originale.

Experienta acumulata mi-a dovedit (daca mai era nevoie) ca ceea ce conteaza si in „travel” este puterea exemplului, seriozitatea, recomandarea si competenta dovedita prin fapte.Dar hai sa trecem prin … 2017:

Am inceputul anul la capatul lumii in PALAWAN pe plajele nesfarsite ale celei mai frumoase insule din lume (conform National Geografic si CNN Traveler). Insula este scaldata de apele calzi ale Marii Chinei de Sud. Am continuat cu nebunia din BORACAY si experiente pe care doar in Filipine le poti gasi. Detalii despre experientele din Palawan si Boracay am scris AICI.

In Februarie, aventura a continuat cu un grup de prieteni travelsmartinfo.ro in America Centrala, prin doua din cele mai reprezentative tari: PANAMA si COSTA RICA. Asocierea celor doua tari in cadrul aceleasi vizite a conferit diversitate calatoriei: de la skyline-ul cu zgaraie nori din Panama City si una dintre minunile tehnologice ale lumii (Canalul Panama) pana la junglele de la doar cativa zeci de km de Panama City, insulele Bocas del Toro si vulcanii si plajele din Costa Rica. Despre toate acestea am scris in mai multe articole AICI.

Martie a fost luna in care am participat cu acreditare press & media la ITB Berlin – unul dintre cele mai importante evenimente din domeniul turismului mondial. Am avut ocazia de a intalni aici atat vechi colaboratori din cadrul proiectelor anterioare cat si posibilitatea a lega noi contacte.

KAZAKHSTAN a fost destinatia lunii Aprilie, in cadrul unui info trip organizat cu ocazia evenimentului global „Expo 2017  Astana – Future Energy”. Cu ocazia acestei calatorii am reusit sa inlatur prejudecatile existente in legatura cu aceasta destinatie: am vazut ca Almaty este „mai european” si civilizat decat multe alte orase „asa zis vestice” si ca in Astana – orasul viitorului, se decide cum va arata …. viitorul. Bineinteles ca in cadrul info trip-ului am cunoscut si maretia naturii Asiei Centrale si viata localnicilor. Despre toate acestea, AICI.

In luna Mai mi-a facut cu ochiul o destinatie care a devenit foarte „trendy” de cativa ani buni: capitalele tarilor Baltice: TALLINN, RIGA si ESTONIA. Pe toate le-am facut la pas si in detaliu in cadrul unui self made info trip organizat si propus catre Air Baltic, Birourilor de Marketing si Turism din cele trei orase si a catorva hoteluri de lux din zona. A fost o experienta deosebita! Am scris despre fiecare oras vizitat AICI.

In drum catre Tarile Baltice am descoperit BERGAMO – intr-o pauza dintre doua zboruri. Este posibil si recomandat! Detalii, AICI. La intoarcere catre casa, un city break in MILANO, oras pe care l-am redescoperit AICI.

Am ramas in zona 🙂 si in luna Iunie am continuat cu HELSINKI si SUDUL FINLANDEI , din nou in cadrul unui self made info trip organizat cu Blue Air si Departamentul de Marketing si Promovare Helsinki. Perioada de vizita s-a suprapus cu solstitiul de vara asa ca pe langa croazierele prin arhipeleagul Helsinki, saunele cu fum, lacurile si parcurile nationale din sudul Finlandei, am beneficiat de ziua de 21 de ore si bonus 3 ore cu cer laptos 🙂 . Despre toate acestea, am scris mai multe articole AICI

In luna August a fost PERU – experienta suprema! Doua saptamani si mii de km parcursi intr-o pendulare continua intre coastele dramatice ale Pacificului, campiile altiplano de la 4.000 de metri, Anzi si orasele imperiale ale incasilor. Detalii, in peste noua articole AICI.

La inceputul lui Septembrie, in cadrul unui self made info trip organizat cu Wizz Air si #warsawpass am descoperit VARSOVIA. Am scris despre experientele poloneze AICI.

OMAN a fost destinatia in care am mers cu un grup de prieteni cu ocazia mini vacantei de 9 zile de la sfarsitul lunii Noiembrie. Daca cautati autenticitate si experiente unice in Orientul Mijlociu, Oman este destinatia perfecta pentru asa ceva. Off road, plimbare prin canioane, plaje superbe si experiente culinare, in cinci articole AICI !

Anul l-am incheiat la fel cum l-am inceput: tot la caldura dar de data aceasta in una dintre cele mai originale destinatii din Asia de Sud Est – MYANMAR – o tara deschisa recent turismului si care se adapteaza perfect cerintelor pentru a deveni o destinatie turistica din ce in ce mai cautata. Inceputul calatoriei a fost in SINGAPORE, numai bine pentru adaptarea la fusul orar 🙂

Calatorii inspirate si in 2018!