Cum a inceput TravelSmartInfo?

Travelsmartinfo s-a nascut din pasiune. Pasiunea de a calatori, de a cunoaste lumea si de a impartasi experiente de neuitat adunate de prin cele mai indepartate colturi ale lumii. La inceput, Travelsmartinfo a fost un blog de calatorii unde am facut cunoscute locurile minunate pe care le-am vazut in cele peste 95 de tari vizitate pe parcursul a peste 15 ani de calatorii si promovare destinatii turistice.
Numele Travel + Smart + Info este sugestiv pentru scopul initial al proiectului, respectiv: informatii si idei de calatorie despre destinatii originale, pe care oricine le poate vizita chiar avand un buget moderat dar folosit cu intelepciune.

Latest News

    No posts were found.

Top
DERTOUR, parte a unei familii si mai mari – TRAVELSMARTINFO.RO
fade
3272
post-template-default,single,single-post,postid-3272,single-format-standard,mkd-core-1.2.2,mkdf-social-login-1.3.1,mkdf-tours-1.4.2,voyage-ver-2.0,mkdf-smooth-scroll,mkdf-smooth-page-transitions,mkdf-ajax,mkdf-grid-1300,mkdf-blog-installed,mkdf-breadcrumbs-area-enabled,mkdf-header-standard,mkdf-sticky-header-on-scroll-up,mkdf-default-mobile-header,mkdf-sticky-up-mobile-header,mkdf-dropdown-slide-from-top,mkdf-fullscreen-search,mkdf-fullscreen-search-with-bg-image,mkdf-search-fade,mkdf-side-menu-slide-with-content,mkdf-width-470,mkdf-medium-title-text,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive
TRAVELSMARTINFO.RO / UTIL  / DERTOUR, parte a unei familii si mai mari
29 iun.

DERTOUR, parte a unei familii si mai mari

Grupul german DER Touristik, parte a REWE Group, reprezentat pe plan local de DERTOUR Romania, isi consolideaza pozitia pe piata europeana de turism, prin achizitia Turoperatorului elvetian Kuoni Travel Holding Ltd.

Prin aceasta preluare, DER Touristik, in prezent al doilea cel mai mare turoperator german, va inregistra cresteri ale volumui de vanzari de la 4,9 Miliarde Euro la cca 7 Miliarde Euro pe an, precumsi un numar total de 7,7 milioane de clienti. DER Touristik va avea o pozitie frunstasa pe pietele turistice din Germania, Elvetia, Austria , Marea Britanie, Scandinavia, Cehia, Polonia, Slovacia si Ungaria.

Kuoni Travel, infiintat inca din anul 1906, reprezinta un brand important in turismul international si este cunoscut prin diversele sale branduri ca un specialist pe diferite categorii de produs precum:  Premium si Premium City Breaks, destinatii estivale si exotice, sejururi personalizate, iar la acestea adaugandu-se si segmentele de nisa de tip Golf si Scuba Diving. Kuoni detine propria linie aeriana Novair cat si propriul hotel, Playitas in Fuertaventura. In 2014 Kuoni Travel a avut o cifra de afaceri de 2 miliarde de EUR si circa 1,5 milioane de turisti au beneficiat de serviciile sale.

DER Touristik are astfel un portofoliu remarcabil de branduri turistice pe piata europeana. Alaturi de marci international consacrate, precum ITS, Jahn Reisen, Travelix, Dertour, Meier’s Weltreisen, ADAC Reisen, ITS Coop Travel si ITS Billa, Exim Tours, canalele de distributie DER Reisebuero, Derpart, der.com si FCm Travel Solution, precum si prin brandurile hoteliere Iti hotel, Club Calinera si Primasol, se adauga Kuoni, Apollo ( Scandinavia) si numerosi alti specialisti. Astfel se unesc doua dintre cele mai experimentate si de succes companii de turism europene, DER Touristik si Kuoni.

Aceasta consolidare a volumului se va traduce in avantaje competitive pe plan international la nivel de contractare a serviciilor la sol si de transport aerian, in asistenta turistica acordata clientilor in destinatie, dar si in folosirea comuna a unei structuri IT internationale, beneficii de care se vor bucura si clientii romani.

Travelsmartinfo

Nu sunt comentarii

Scrie-ne comentariul tau: