Cum a inceput TravelSmartInfo?

Travelsmartinfo s-a nascut din pasiune. Pasiunea de a calatori, de a cunoaste lumea si de a impartasi experiente de neuitat adunate de prin cele mai indepartate colturi ale lumii. La inceput, Travelsmartinfo a fost un blog de calatorii unde am facut cunoscute locurile minunate pe care le-am vazut in cele peste 147 de tari vizitate pe parcursul a peste 25 ani de calatorii si promovare destinatii turistice.
Numele Travel + Smart + Info este sugestiv pentru scopul initial al proiectului, respectiv: informatii si idei de calatorie despre destinatii originale, pe care oricine le poate vizita chiar avand un buget moderat dar folosit cu intelepciune.
Top
Experience BUCHAREST 2017 - TRAVELSMARTINFO.RO
fade
9243
post-template-default,single,single-post,postid-9243,single-format-standard,mkd-core-1.2.2,mkdf-social-login-1.3.1,mkdf-tours-1.4.2,voyage-ver-2.2,mkdf-smooth-scroll,mkdf-smooth-page-transitions,mkdf-ajax,mkdf-grid-1300,mkdf-blog-installed,mkdf-breadcrumbs-area-enabled,mkdf-header-standard,mkdf-sticky-header-on-scroll-up,mkdf-default-mobile-header,mkdf-sticky-up-mobile-header,mkdf-dropdown-slide-from-top,mkdf-fullscreen-search,mkdf-fullscreen-search-with-bg-image,mkdf-search-fade,mkdf-side-menu-slide-with-content,mkdf-width-470,mkdf-medium-title-text,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive,modula-best-grid-gallery
9 mai

Experience BUCHAREST 2017


Experience Bucharest anunță cea mai mare conferință dedicată promovării Bucureștiului

(Bucuresti, 04.05.2017) Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului, anunță organizarea conferinței ”How to promote the capital of Romania”, un eveniment dedicat celor mai bune practici de marketing online internațional în turism, la care vor participa peste 100 de  invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmarită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume.

Conferința va avea loc vineri, 12 mai 2017, între orele 10.00-15.00, la Hotel Radisson Blu din București (Calea Victoriei, nr. 63-81), iar inregistrarea participantilor se poate face accesand linkul https://travelmassive.com/events/2017/05/how-promote-capital-romania in limita a 250 de inscrieri.

Conferinta se adresează creatorilor de conținut de travel, jurnaliștilor de travel, specialiștilor în social media și a celor din agenții de branding și creație, profesioniștilor din turism și persoanelor pasionate de călătorii. Participanții la conferință vor afla exemple de conținut si promovare prin intermediul platformelor de social media.

”Ne bucurăm că vom deschide proiectul Experience Bucharest cu aceasta conferința pentru specialiști, la care avem confirmați 16 invitați speciali internaționali. Doar aceștia comunică către o audiență onlinede peste 5 milioane de persoane. Prin aceasta provocare vom aducem Bucureștiul pe harta destinațiilor turistice preferate din Europa de Est” spune Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest.

Speakeri conferință:

Kash Bhattacharya din Madeira, Portugalia – Bloggerul anului 2016 – National Geographic Traveller Reader Awards

Razvan Pirjol din București, Romania–Președinte Bucharest Tourism Board și Președinte Skal International Romania

Siya Zarrabi din Toronto, Canada – Travel Vlogger, YouTuber, Videographer și Speaker Motivațional

Kristen Sarah din Toronto, Canada – YouTuber, Travel & Lifestyle Blogger

Dave and Debbie din Toronto, Canada – câștigătorii premiului cel mai bun blog de turism în 2015 și 2014 din partea Society of American Travel Writers

Alyssa Ramos din Los Angeles, USA – Travel Blogger si Social Media Influencer

Kat Von B din Los Angeles, USA – Blogger specializat pe Luxury Travel și Tehnologie

Anouska din Irlanda- Blogger și Vlogger de Travel, Lifestyle și Personal Style

Michael Schulz din Berlin, Germania – top Instagrammer din Germania

Parteneri conferinta:

Partener principal: Radisson Blu Bucharest

Parteneri: Bucharest Tourism Board, Elevate, Little Bucharest hostel, Pura Vida Sky Bar&Hostel

Parteneri media: Wall Street, Profit, Comunicate de afaceri, Vocea BIZ, HRB Trends, Horeca Insight Magazine, România Pitorească, Team 365, Romania pozitiva, Turism Market, Calatorul Digital, Imperator Travel, Barometer, Feedler, Hot Week,  Promovez Romania, Orasul Vechi, Always Summer, Vacantele lui Mircea, Zmeul Călător, Travel Blog, Monica Suma-contribuitor Lonely Planet, World Travel Bug, Radio Deea, Canal 33

Partener comunicare: Rogalski Damaschin Public Relations

Despre Experience Bucharest

Experience Bucharest (www.experience-bucharest.com) este cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului realizat vreodata, care se va desfăsura în perioada 12-16 Mai 2017 în București.

Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunitații Travel Massive Romania, o organizatie non-profit internațională, proiect în care sunt implicați peste 100 de voluntari. Prin acest proiect, Bucureștiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui numar de 100 persoane influente în mediul online din domeniul călătoriilor și turismului individual.

Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți.

Experience Bucharest este o inițiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituție, companie sau persoană independentă care dorește să se implice în promovarea Bucurestiului. Există și o pagină de crowfunding pe platform @YouCaring, unde se pot implica toți cei care doresc să susțină prin donații organizarea acestui eveniment.

Organizatorii Experience Bucharest au pregatit pentru cei 100 invitați o conferinta despre cele mai bune practici de marketing in turism pentru promovarea Bucurestiului, peste 40 de tururi și experiente de turism alternativ, petreceri de socializare și multe alte experiențe unice. Toate acestea vor fi posibile cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare prin intermediul Federatiei Industriei Hoteliere din Romania, vor pune la dispozitie locatii pentru evenimente, vor asigura mesele si transportul invitatilor. Timp de patru  zile, fiecare participant isi va putea alege programul, optand pentru participarea la activitatile propuse de organizatorii evenimentului.

Mihai Luca

No Comments

Leave a Reply:

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.